söndag, oktober 26, 2008

min min min

Nu känner jag mig till och med litet uppåt!
Och lättköpt.

Egentligen tycker jag att tradera borde införa begränsningar i när auktioner får avslutas. Bara för att det passar mig.
Det här är den absolut sämsta tiden. För mig.
De allra flesta orkar vara uppe, vi är alltså fler som bjuder, det ökar spänningen och eftersom jag inte kan låta bli att bli litet uppjagad så är det inte alltid som jag kan somna direkt efter... en lyckad auktion... och jag borde verkligen sova vid 22-tiden.

Snart kommer jag att inse att det egentligen är litet sorgligt och tacka vintertiden för att jag åtminstone kan räkna bort en timme.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men alltså, buhu, jag har kommenterat både detta och ett annat inlägg, men jag syyyyns ju inte? Är det en komplott?

kreti och pleti sa...

Det är blogspot, det blir så ibland.
Men misströsta inte,, de försvunna kommentarerna brukar dyka upp efter ett par dagar.