fredag, oktober 10, 2008

min min min

7 kommentarer:

Anonym sa...

Apropå matjesusar så är det lite coolt att glassen (men inte burken) har en aura. Jag älskar b&j. I england kan man ju köpa det som kulglass överallt. I wish for that to happen här :(

PS: om du inte ser vad jag har skrivit för ord ovan, så är det mat-jesusar. Såg att det blev lite svårt att utläsa.

kreti och pleti sa...

Haha, jag läste matjesusar som matjesar och associerade till fiskarna (som förövrig var oanständigt många i just den här burken).

Det finns ett par b&j-glasstånd i Stockholm och Göteborg, om vi äter tillräckligt mycket kanske det sprider sig.

kreti och pleti sa...

Förresten tror jag att jag såg jesus i den där burken..

Eek, a cat! sa...

Bohemian Raspberry är godast. Vill bara säga det. Och så är jag lite bitter för allt jag har hemma är haricot verts och kattmat.

kreti och pleti sa...

eek: Jag har inte testat den ännu. Det är så sällan man kostar på sig (läs:tycker att man har förtjänat) b&j så när man väl gör det blir man lätt smakkonservativ.

Men haricot verts och kattmat kan man... väl... göra.. en hel del..av?

Anonym sa...

Var nånstans i gbg? :O Jag har ju MISSAT det!

kreti och pleti sa...

Nej, nu får jag höra att de har stängt :(
De finns i Stockholm, Linköping och malmö.

Förlåt :(