måndag, september 22, 2008

this is natural

Alltså. Jag är faktiskt sjuk, jag har haft feber, så jag får titta på outsiders (och besöka allas bloggar tre gånger per timme) och nu undrar jag (efter att ha tittat på outsiders– inte på grund av bloggarna):

– Varför heter så många nud...naturister typ Karinsdotter i efternamn?

– Måste man hela tiden påpeka att det är naturligt? Jag förstår att det är en stor befrielse, att som naturist befinna sig i ett sammanhang där man inte ständigt ifrågasätts, men måste man efter varje mening om hur underbart det är att vara naken lägga till ett "som gud skapade oss" eller ett "hade det varit meningen att vi skulle ha kläder så hade vi fötts med dem"?

– Varför, varför ser man inte till att ha solskyddsfaktor på pungen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...

Anonym sa...

Även jag såg den - pungen - och då tvåfaldigt manifesterad:
a. luftad i vinddraget från balkongen
b. insprängd, p t v, i särdeles trång jeansbyxa (observera formen -singularis) av okänt märke, på en icke nämnd gångstig här i Bagis.
Intet av detta syntes övernaturligt.

kreti och pleti sa...

anonym: Vi får vara glada att det inte var en p r u