måndag, februari 23, 2009

Nu ska jag:

1, Läsa Kleinemans artiklar en gång till.

2, Göra alla gamla tentor jag inte har hunnit med ännu.

3, Läsa sammanfattningen av Goode.

Jag hann/hinner inte:

1, Göra alla gamla tentor två gånger.

2, Läsa Hellners bok tre gånger.

3, Göra en lista över samtliga på kursen förekommande rättsfall och läsa dem.

När det här är över ska jag:

1, Gråta av lättnad Sova (så farligt är det faktiskt inte, men det kan vara min allra sista salstenta).

2, Tvätta.

3, Fika med min pappa.

4, Träffa Michaela.

5, Återuppta kontakten med alla försummade vänner omvärlden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*packar ner squashracketet*

kreti och pleti sa...

Jag spelar inte squash :´)

Anonym sa...

Kan vi ses också då, i framtiden? Det va ett tag sen, så det vore kul att träffas, så jag kan låtsas att jag har vänner kvar. Jag har vist blivir sjukt dålig på det där med hålla kontakten med alla jag känner. Undrar hur man blir sån helt plötsligt...

kreti och pleti sa...

Ja! Det måste vvi.
Jag tror att det beror på allt annat man alltid måste göra och att man numera måste planera alla ovanligheter flera veckor i förväg.