måndag, augusti 04, 2008

ängbyplan 28/9-04

14 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh så fint!!!

kreti och pleti sa...

Visst är det du?

kreti och pleti sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Klart det är jag!!! Vem skulle det annars vara??? Ack ja, på den tiden var man ung och smärt minsann ;-)

kreti och pleti sa...

mise: Du är väl klokare nu också och håller dig borta från strömskenan?

Anonym sa...

Strömskenan?? Ehh näe?? Jag menar... lite ström botar depressioner och galenskaper lite.. mycket ström botar mycket... Fast jag kanske inte borde dela med mig av mina feelgoodknep såhär...

Anonym sa...

Är mise katten på bilden??

mise sa...

Det verkar sannerligen så - en av mina bättre "hårdagar" dock...

kreti och pleti sa...

ak: Katten på bilden plockades upp av en av mina spärrvakter en sen höstkväll för fyra år sedan.
Den hade smugit sig in på spåret vid Ängbyplan och satt och kurade precis under strömskenan medan tågen åkte förbi.

Jag tror inte att det är Mise egentligen eftersom katten hade halsband med telefonnummer och matten kom och hämtade eländet med en gång.

Lucknuckan sa...

djurplågeri! du ser väl att den vill ha en liten såndär gammaldags jobbmössa a la båtsstil och sätta igång och stämpla. :-)

kreti och pleti sa...

Ha! Han får vara glad att han inte blev en tillvaratagen effekt.

mise sa...

Hmm allvarligt... man får inte lämna in mat etc till tillvaratagna effekter, men djur? Det måste väl ändå vara ett gränsfall? Eller så får man ta och ge dem till en tutf som får slänga ner dom i slussen helt enkelt.

kreti och pleti sa...

Ja!
Det är ju därför de har flera olika luckor!
Har du inte hört hur det skriker och bråkar i de där lådorna?

mise sa...

Nej...?? Men så är jag sällan i slussen också.

Lilla mise är hemma och tittar på youtube.. tex snabbfrågor med sean banan haha